vineri, 11 noiembrie 2011

Jocuri

Azi ma gandeam ce jocuri sa mai joc.Am cautat,ce am cautat si am dat peste cateva jocuri placute fetelor,nu numai fetelor.
Sims 2 
Descriere:
Un joc pe placul tuturor,si care merita jucat.Este permis tuturor copiilor 7+ .Spun creatorii Sims`ului.Este intradevar distractiv.Eu l`am jucat si este extraordinar!!L`am jucat toate vara :D .




















O alta productie EA GAMES este Sims 3.Acest joc este mult mai adorat fata de Sims 2.
Ambele jocuri sunt extraordinare!!Fara cuvinte! :)
In videoclipul de mai jos va arata detaliat cum este Sims 3.Da,intradevar se aseamana mult cu Sims 2.Dar nu este chiar acelasi lucru.


Acum eu va voi da si cateva site`uri distractive de jucat online.
www.missbimbo.com
www.y8.com
www.agame.com
www.gosupermodel.com
www.stardoll.com
www.ladypopular.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu